16/06/2012

Η Κατάσταση με τους παιδεραστές μεταξύ των Μαρτύρων του Ιεχωβά (υπόψιν, η εταιρία "Σκοπιά" είναι ομόκεντρη οργάνωση με το αδελφό πρόγραμμα της σαηεντολογίας, το νεοεποχίτικο κινήμα των ομοφυλόφιλων "ουρανίο τόξο" της lucis trust... φυσικά συνεπάγονται οι γνωστοί νεοφιλελεύθεροι τοκογλύφοι χορηγοί που θα τους βρείτε και πίσω απο τα Σκόπια και μέσα στο "όλον διεθνές πράσινο πασόκ")













1 Η Παιδεραστία

 Η Κατάσταση με τους παιδεραστές μεταξύ των Μαρτύρων του Ιεχωβά θυμίζει αυτήν της Καθολικής Εκκλησίας. Ενώ η πλειονότητα των Μαρτύρων απεχθάνεται την παιδεραστία και η εταιρία Σκοπιά αποκηρύσσει ανοιχτά την παιδοφιλία,οι αρχαϊκές και συμφεροντολογικές τακτικές της εταιρίας Σκοπιά διευκολύνουν αυτήν την απεχθή συνήθεια μεταξύ των Μαρτύρων του Ιεχωβά.Αυτό έχει καταλήξει σε μια σειρά επιτυχημένων δικών κατά της εταιρίας τα πρόσφατα χρόνια. Η εταιρία Σκοπιά έχει δεχτεί τρομερές επικρίσεις παγκόσμια για τη στάση της στο ζήτημα της παιδεραστίας και έχει γίνει θέμα πολυάριθμων ρεπορ τάζ στα μέσα μαζικής επικοινωνίας.Η ιστοσελίδα www.silentlambs.com κατέχει ένα μακρύ κατάλογο παραδειγμάτων που τονίζουν την έκταση του προβλήματος της παιδεραστίας μεταξύ των Μαρτύρων του Ιεχωβά.
Το πρόβλημα επεκτείνεται σε πρεσβυτέρους στο Μπέθελ,όπως του Ιησού Κάνο,ο οποίος συνελήφθη το 2006.Ο Κάνο προσέφερε γυμνές φωτογραφίες του εαυτού του σε νεαρά αγόρια στα αεροδρόμια ενώ ταξίδευε σε διο ρισμούς ομιλιών σε Συνελεύσεις Περιφερείας.(1) Υπήρξαν κάποιοι ιδιαίτεροι λόγοι για τους οποίους οι παιδόφιλοι βρήκαν καταφύγιο μεταξύ των Μαρτύρων του Ιεχωβά,και η εταιρία Σκοπιά είναι υπόλογη για τις ενέργειες των μελών της.Οι πιο επιζήμιοι ήταν οι εξής: • Ο κανόνας της ύπαρξης "δύο μαρτύρων" για τη στοιχειοθέτηση κατηγορίας • Ο κανόνας της παρέλευσης "τριών ετών" για τις αμαρτίες πρεσβυτέρων Κάποιοι άλλοι λόγοι είναι οι ακόλουθοι: • Δεν μπορεί να εμπιστεύεται κάποιος την κοσμική σοφία • Να μη δοθεί μομφή στην οργάνωση του Ιεχωβά.Οι Μάρτυρες αναμένεται να λύνουν τα προβλήματά τους οι ίδιοι • Όλοι πρέπει να συμμετέχουν στο κήρυγμα Αυτό το κεφάλαιο εξετάζει με συντομία το καθένα από αυτά τα σημεία

(2) Ο Κανόνας των δύο Μαρτύρων.

 Τη μεγαλύτερη ζημιά έχει προκαλέσει η πολιτική της Εταιρίας.ως τα τέλη της δεκαετίας του 1990,να υπάρχουν δύο παρόντες μάρτυρες στο ίδιο σεξουαλικό περιστατικό για να θεωρηθεί ο διαπράξας το σεξουαλικό αδίκημα υπεύθυνος γι αυτό το Γραφικό παράπτωμα.Στην περίπτωση σεξουα- λικής κακοποίησης παιδιών σχεδόν ποτέ δεν υπάρχουν δύο μάρτυρες.Αυτό σημαίνει ότι ακόμη και αν μερικά παιδιά κατηγορούσαν τον ίδιο αδελ- φό,οι πρεσβύτεροι δεν έπρεπε να κάνουν τίποτα.Χωρίς την ύπαρξη δύο μαρτύρων,η μόνη περίπτωση κατά την οποίαν θα μπορούσε να αναληφ- θεί δράση ήταν η ίδια ή ομολογία του κατηγορουμένου.Τούτο σημαίνει ότι οι πρεσβύτεροι ήσαν ενήμεροι για την ύπαρξη παιδεραστών κατ΄εξακο- λούθηση,αλλά δεν ανελαμβάνετο δράση εναντίον τους εντός της εκκλησίας,ούτε ενημερωνόταν η αστυνομία. Η Σκοπιά 1 Νοεμβρίου 1995,σελ.28-29,(Ελληνική) έδωσε την ακόλουθη συμβουλή σχετικά με κατηγορίες για παιδεραστία:

 Τι μπορούν να κάνουν οι πρεσβύτεροι;

 Αν κάποιο μέλος της εκκλησίας,το οποίο έχει εικόνες από το παρελθόν ή "απωθημένες αναμνήσεις" κακοποίησης όταν ήταν παιδί, πλησιάσει τους πρεσβυτέρους,συνήθως διορίζονται δύο για να βοηθήσουν.Αυτοί οι πρεσβύτεροι θα πρέπει με καλοσύνη να ενθαρ- ρύνουν το άτομο που υποφέρει να συγκεντρωθεί προς το παρόν στην αντιμετώπιση της συναισθηματικής στενοχώριας.Το όνομα οποιουδήποτε ατόμου το οποίο,σύμφωνα με τα όσα "θυμήθηκε",ήταν ο δράστης της κακοποίησης θα πρέπει να μείνει απολύτως εμπιστευτικό. Το πρωταρχικό μέλημα των πρεσβυτέρων είναι να ενεργούν ως ποιμένες.(Ησαϊας 32:1,2,ΜΝΚ--1 Πέτρου 5:2,3.) Θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε 'να ντυθούν με την τρυφερή στοργή της συμπόνοιας,με καλοσύνη,ταπεινοφροσύνη,πραότητα και μακρο- θυμία'.(Κολοσσαείς 3:12) Ας ακούν με καλοσύνη και κατόπιν ας χρησιμοποιούν θεραπευτικά λόγια από τις Γραφές.(Παροιμίαι 12:18) Μερικά άτομα που υποφέρουν από οδυνηρές "αναμνήσεις" έχουν εκφράσει την ευγνωμοσύνη τους για πρεσβυτέρους οι οποίοι κά- νουν τακτικές επισκέψεις ή ακόμα τηλεφωνούν για να δούν πώς τα πάνε.Αυτές οι επαφές δεν χρειάζεται να είναι πολύωρες,αλλά δείχνουν ότι η οργάνωση του Ιεχωβά ενδιαφέρεται.Όταν το άτομο που υποφέρει συνειδητοποιεί ότι οι Χριστιανοί αδελφοί του το αγα- πούν αληθινά,ίσως βοηθηθεί να επανακτήσει έναν αξιόλογο βαθμό συναισθηματικής ισορροπίας. Τι γίνεται,όμως,αν εκείνος που υποφέρει αποφασίσει ότι θέλει να υποβάλλει κατηγορία; Τότε οι δύο πρεσβύτεροι μπορούν να τον συμβουλεύσουν λέγοντάς του ότι,σε αρμονία με την αρχή του εδαφίου Ματθαίος 18:15,θα πρέπει να πλησιάσει προσωπικά τον κα- τηγορούμενο σχετικά με το ζήτημα.Αν αυτός που διατυπώνει την κατηγορία δεν είναι συναισθηματικά ικανός να κάνει κάτι τέτοιο πρόσωπο με πρόσωπο,αυτό μπορεί να γίνει μέσω τηλεφώνου ή πιθανώς με κάποιο γράμμα.Έτσι δίνεται η ευκαιρία στον κατηγορού- μενο να απαντήσει επίσημα ενώπιον του Ιεχωβά στην κατηγορία.Ίσως ακόμα είναι σε θέση να παρουσιάσει στοιχεία που αποδεικνύ- ουν ότι δεν ήταν δυνατόν να διέπραξε την κακοποίηση.Ή πιθανώς ο κατηγορούμενος θα ομολογήσει,και μπορεί να επιτευχθεί συμ- βιβασμός μεταξύ των δύο.Τι ευλογία θα είναι αυτό! Αν υπάρξει ομολογία,οι δύο πρεσβύτεροι μπορούν να χειριστούν τα ζητήματα περαιτέρω σε αρμονία με τις Γραφικές αρχές. Αν το άτομο αρνηθεί την κατηγορία,οι πρεσβύτεροι θα πρέπει να εξηγήσουν σε εκείνον που τη διατυπώνει ότι δεν μπορεί να γίνει τι- ποτα άλλο από δικαστική άποψη.Επίσης,η εκκλησία θα συνεχίσει να θεωρεί αθώο τον κατηγορούμενο.Η Αγία Γραφή λέει ότι θα πρέ- πει να υπάρχουν δύο ή τρείς μάρτυρες προτού γίνει κάποια δικαστική ενέργεια.(2 Κορινθίους 13:1--1 Τιμόθεο 5:19) Ακόμα και αν πε- ρισσότερα από ένα άτομα "θυμούνται" ότι έχουν κακοποιηθεί από τον ίδιο άνθρωπο,η φύση αυτών των αναμνήσεων είναι απλώς πο- λύ αβέβαιη για να βασιστούν πάνω τους δικαστικές αποφάσεις χωρίς άλλα συμπληρωματικά αποδεικτικά στοιχεία.Αυτό δεν σημαίνει ότι τέτοιες "αναμνήσεις" θεωρούνται ψευδείς (ή ότι θεωρούνται αληθινές).Αλλά πρέπει να ακολουθηθούν οι Βιβλικές αρχές για να απο- δειχτεί δικαστικά ένα ζήτημα. Τι γίνεται αν ο κατηγορούμενος--μολονότι αρνείται την αδικοπραγία--είναι πραγματικά ένοχος; Μήπως "ξεφεύγει ατιμωρητί",σαν να λέγαμε; Και βέβαια όχι! Το ζήτημα του αν είναι ένοχος ή αθώος μπορεί να αφεθεί με σιγουριά στα χέρια του Ιεχωβά."Οι αμαρτίες με- ρικών ανθρώπων είναι δημόσια φανερές,οδηγώντας κατευθείαν σε κρίση,αλλά όσο για άλλους ανθρώπους,οι αμαρτίες τους γίνονται επίσης φανερές αργότερα." (1 Τιμόθεο 5:24--Ρωμαίους 12:19. 14:12) Το βιβλίο των Παροιμιών λέει:"Η προσδοκία των δικαίων θέλει είσθαι ευφροσύνη,η ελπίς όμως των ασεβών θέλει απολεσθή"."Όταν ο ασεβής άνθρωπος αποθνήσκη,η ελπίς αυτού απόλλυται" (Πα- 2 ροιμίαι 10:28--11:7) Τελικά,ο Ιεχωβά Θεός και ο Χριστός Ιησούς θα αποδώσουν αιώνια κρίση με δικαιοσύνη.--1 Κορινθίους 4:5 Μετά την αρνητική δημοσιότητα που δόθηκε επετράπη οι "δύο μάρτυρες" να είναι δύο άτομα που καταθέτουν τη μαρτυρία τους για δύο ξεχωρι- στές περιπτώσεις,ένα για κάθε μια. "Τις τελευταίες εβδομάδες,ο τύπος σ΄αυτή τη χώρα έχει επικεντρώσει την προσοχή του στον τρόπο με τον οποίο διάφορες θρησκευτι- κές οργανώσεις έχουν χειριστεί κατηγορίες για σεξουαλική κακοποίηση παιδιών.Αυτές οι εκθέσεις μπορεί να γίνουν αιτία διάφορα ειλι- κρινή άτομα να ρωτήσουν για τις διαδικασίες που ακολουθούνται από τους Μάρτυρες του Ιεχωβά……Αναμένουμε από τους πρεσβυτέ- ρους να διερευνήσουν κάθε καταγγελία σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών.Ακόμη και ένα κακοποιημένο παιδί είναι πάρα πολύ.Ωστό- σο,όταν αξιολογούν τις αποδείξεις πρέπει να έχουν κατά νου τη σαφή κατεύθυνση της Βίβλου,"Δεν πρέπει να εγερθεί ένας μόνο μάρτυ- ρας εναντίον κάποιου ανθρώπου σχετικά με οποιοδήποτε σφάλμα ή οποιαδήποτε αμαρτία,σε περίπτωση που αυτός διαπράξει οποια- δήποτε αμαρτία.Με το στόμα δύο μαρτύρων ή με το στόμα τριών μαρτύρων θα ευσταθεί το ζήτημα¨.(Δευτερ.19:15) Μεταγενέστερα,αυ- τη η απαίτηση να εξετάζεται η μαρτυρία δύο ή τριών μαρτύρων επιβεβαιώθηκε από τον Ιησού.(Ματθαίος 18:16) Συνεπώς,μολονότι διε- ρευνούν κάθε καταγγελία,οι πρεσβύτεροι δεν είναι εξουσιοδοτημένοι από τις Γραφές να αναλάβουν εκκλησιαστική δράση εκτός και αν υπάρχει ομολογία ή υπάρχουν δύο αξιόπιστοι μάρτυρες.Ωστόσο,εάν δύο άτομα είναι μάρτυρες σε ξεχωριστά περιστατικά του ιδί- ου είδους αδικοπραγίας,η μαρτυρία τους μπορεί να θεωρηθεί επαρκής για την ανάληψη δράσης. 1 Τιμόθεον 5:19,24,25 (Επιστολή προς τους πρεσβυτέρους)
 ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ,24 Μαϊου 2002

Ο Κανόνας της Παρέλευσης Τριών Ετών

 Ακόμη πιο κρίσιμος είναι ο κανόνας των "τριών ετών" σε νομικές ενέργειες που έχουν γίνει κατά της εταιρίας Σκοπιά.Αυτός επέτρεπε σε γνωστούς παιδεραστές να συνεχίσουν να υπηρετούν ως πρεσβύτεροι,με την προυπόθεση ότι κάθε γνωστό παράπτωμα είχε διαπραχθεί τουλάχιστον τρία χρόνια πρίν την ομολογία. Το βιβλίο "Οργάνωση για Κήρυγμα της Βασιλείας και Μαθήτευση" του 1972,(Αγγλική έκδοση) ανέφερε: "Εάν ένα άτομο υπηρετούσε ως πρεσβύτερος ή διακονικός υπηρέτης όταν διέπραξε ένα σοβαρό λάθος,μολονότι αυτό έγινε μερικά χρό- ναι πρίν,είναι σε ένα βαθμό αξιοκατάκριτο,διότι συνέχισε να υπηρετεί σ' αυτή τη θέση παρ' ότι γνώριζε ότι εκείνον τον καιρό δεν είχε τα κατάλληλα προσόντα,δεν ήταν ακατηγόρητος.(1 Τιμόθ.3:2,10--Τίτον 1:6,7) Έπρεπε να είχε πληροφορήσει τη δικαστική επιτροπή ότι δεν τηρούσε τις απαιτήσεις και έπρεπε να είχε παραιτηθεί από τη θέση του.Λαμβάνοντας υπ΄όψη την αποτυχία του να ενεργήσει έτσι εκείνο τον καιρό,θα έπρεπε τώρα να απομακρυνθεί από αυτή τη θέση. Ο όρος "μερικά χρόνια" αποσαφηνίστηκε σύντομα στη Διακονία της Βασιλείας (1972) ως περίοδος "τριών ετών". "Τι υπονοούσε η φράση "μερικά χρόνια πρίν" στη σελίδα 170,παράγραφος δύο,στο βιβλίο "Οργάνωση"; Αυτό υποδηλώνει περισσότερα από ένα ή δύο χρόνια.Πρέπει να σημειωθεί ότι δεν έλεγε "πολλά χρόνια πρίν".Επομένως,δεν είναι ο ακριβής αριθμός των ετών το ζήτη- μα,αλλά το πιο πιθανό είναι δύο ή τρία χρόνια.Ο σκοπός δεν ήταν να πάει κάποιος αδελφός πίσω στο μακρυνό παρελθόν και να επανα- φέρει λάθη για τα οποία είχε μετανοήσει χρόνια πρίν και για τα οποία είχε προφανώς συγχωρηθεί από τον Ιεχωβά και δεν διαπράττει τώρα". Αυτή η θέση επαναβεβαιώθηκε στη διήμερη Διακονική Σχολή της Βασιλείας το 1991.Δεν ήταν παρά το 2005 στη Διακονική Σχολή της Βασιλείας που αναφέρθηκε ξεκάθαρα ότι οι αποκρυφθείσες σεξουαλικές αμαρτίες απαιτούσαν τη διερεύνηση από δικαστική επιτροπή.
 Κοσμική Σοφία
 Στο επίκεντρο του ζητήματος έχει έρθει και η στάση της εταιρίας Σκοπιά σχετικά με τη "σοφία του κόσμου" "Επομένως,ο Θεός δεν έχει τίποτα κοινό μ' αυτόν τον κόσμο.(Ιωάννης 18:36---1 Ιωάννου 2:15-17) Γι' αυτό η Αγία Γραφή μιλάει για δύο είδη σοφίας--τη "σοφία του Θεού" και τη "σοφία του κόσμου".1 Κορινθίους 1:20,21. Σκοπιά 15 Σεπτεμβρίου 1992,σελ.19,(Ελληνική) Μάρτυρες με προβλήματα ενθαρρύνονται να πηγαίνουν στους πρεσβυτέρους και αποθαρρύνονται να καταφεύγουν σε ειδικούς από φόβο μην ε- πηρεασθούν από τη συμβουλή των "κοσμικών ειδικών" που ίσως διαφωνούν με τις αρχές της Σκοπιάς.Τα θύματα συμβουλεύονται τακτικά να μην έρχονται σε επαφή με την αστυνομία ή με τους ειδικούς που είναι εκπαιδευμένοι στο χειρισμό της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών.Δεν είναι α- νάγκη να πούμε,ότι οι πρεσβύτεροι στερούνται εκπαίδευσης σε ζητήματα γάμου,εθισμού,και σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών,πέραν των περιο- ρισμένων πληροφοριών που παρέχονται από την εταιρία Σκοπιά.Η πολιτική της Σκοπιάς στα ζητήματα σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών με οδυ- νηρό τρόπο έχει μείνει πολύ πίσω σε σχέση με τους ειδικούς επαγγελματίες. Μια ένδειξη του πόσο οδυνηρά ελλειπής είναι η εκπαίδευση των πρεσβυτέρων στην υπόθεση της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών αποτελεί το περιβάλλον στο οποίο το παιδί-θύμα υποχρεώνεται να συζητήσει την κακοποίησή του με τους πρεσβυτέρους,το οποίο γενικά είναι μια μικρή αί- θουσα.Πολύ συχνά το παιδί αναμένεται να αντιμετωπίσει πρόσωπο με πρόσωπο τον παιδεραστή.Με ακατάλληλο τρόπο οι πρεσβύτεροι προσπα θούν να καθορίσουν αν το παιδί κάνει κάπου λάθος. Μομφή στο Όνομα της Οργάνωσης Ο φόβος μήπως και επέλθει μομφή στο όνομα του Ιεχωβά χρησιμοποιείται για να αποτραπεί η χρήση του νομικού και δικαστικού συστήματος. "Η οσιότητα προς τον Ιεχωβά θα μας εμποδίσει επίσης να κάνουμε οτιδήποτε θα έφερνε μομφή στο όνομά του και τη Βασιλεία του. Για παράδειγμα,ανάμεσα σε δύο Χριστιανούς δημιουργήθηκε κάποτε τέτοιο πρόβλημα ώστε,ενεργώντας ακατάλληλα κατέφυγαν σε κάποιο κοσμικό δικαστήριο……Οπωσδήποτε,ακολουθώντας την πορεία οσιότητας προς τον Ιεχωβά Θεό θα προτιμούμε να υποστού- με προσωπική απώλεια παρά να φέρουμε μομφή στον Ιεχωβά και στην οργάνωσή του".Σκοπιά 15 Μαρτίου 1996,σελ.15(Ελληνική) Ασφαλώς,το ζήτημα εδώ δεν είναι το όνομα του Ιεχωβά αλλά η υπόληψη της οργάνωσης της Σκοπιάς.Οι άνθρωποι δεν μέμφονται τον Θεό όταν ένας Μάρτυρας κακοποιεί σεξουαλικά ένα παιδί.Εάν η μομφή αποδίδεται σε κάποιον άλλον εκτός του δράστη,τότε,θα κατευθυνθεί εναντίον των κανόνων και των κανονισμών της εταιρίας Σκοπιά Όταν ένας κατ' εξακολούθηση παραβάτης βρέθηκε να είναι παιδεραστής,οι πρεσβύτεροι κράτησαν τις πληροφορίες που συζητήθηκαν στη δικα- 3 στική επιτροπή εμπιστευτικές υπό το καθεστώς του "εκκλησιαστικού προνομίου".Αυτό περιελάμβανε να μην αναφερθεί το ζήτημα στην Αστυνομία. Οι Μάρτυρες πολύ συχνά αποθαρρύνονται να πάνε στην Αστυνομία για το φόβο να μη φέρουν μομφή στο όνομα του Ιεχωβά.Σε νομικές υποθέ- σεις οι δικηγόροι της Σκοπιάς έχουν ισχυριστεί ότι η Αγία Γραφή λέει πως οι πρεσβύτεροι πρέπει να κρατούν τις πληροφορίες που γνωρίζουν σχε- τικά με το έγκλημα εμπιστευτικές. Αυτή η στάση αποτελεί απομίμηση των ιδεών που έχουν οι Καθολικοί εξομολογητές. "Οι πρεσβύτεροι σε μια Χριστιανική εκκλησία είναι υπεύθυνοι να χειρίζονται παραβιάσεις του Θείου νόμου όπως η κλοπή,το έγκλημα και η ανηθικότητα.Αλλά ο Θεός δεν απαιτούσε από τους πρεσβυτέρους της εκκλησίας να επιβάλλουν τους νόμους και τις διατάξεις του Καίσαρα.Ο Παύλος δεν αισθανόταν υποχρεωμένος να παραδώσει στις Ρωμαϊκές αρχές τον Ονήσιμο,ο οποίος ήταν ένας φυγάς σύμ- φωνα με τον Ρωμαϊκό νόμο.(Φιλήμων 10,15) Φυσικά,αν κάποιος παραβιάζει κατάφωρα τον κοσμικό νόμο,αποκτώντας τη φήμη του πα- ράνομου,δεν θα ήταν ένα καλό παράδειγμα και θα μπορούσε και να αποκοπεί." Σκοπιά 1 Οκτωβρίου 1986,σελ.31 (Αγγλική) Αλλαγή Πολιτικής Τελικά η εταιρία Σκοπιά άλλαξε πολιτική στο ζήτημα της σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών, ως αποτέλεσμα της κακής δημοσιότητας παγκοσμίως από τα μέσα ενημέρωσης, στα τέλη της δεκαετίας του 1990.Για να θεωρηθεί ένα άτομο ότι ενήργησε Γραφικώς ακατάλληλα μπορεί να χρησιμοποι ηθεί σύνθετη απόδειξη όπως φωτογραφίες,ή μαρτυρία δύο παιδιών που διατυπώνουν παρόμοια κατηγορία σε σύντομο χρονικό διάστημα για το ίδιο άτομο και η οποία μπορεί να θεωρηθεί ως κατάθεση "δύο μαρτύρων". Στη Σκοπιά 1 Ιανουαρίου 1997 καθιερώθηκε η πολιτική ότι,Γραφικώς καταδικασμένοι παιδεραστές δεν θα μπορούσαν ποτέ να κατέχουν τη θέση του πρεσβυτέρου.Παρ' όλα αυτά,ακόμη κι' αν κάποιος καταδικαστεί στα δικαστήρια,αυτή η καταδίκη δεν θεωρείται έγκυρη εκτός κι' αν οι πρεσβύ- τεροι μπορούν να βρούν το άτομο ένοχο σύμφωνα με τις "Γραφικές αρχές".Σε μια τέτοια περίπτωση,ένας καταδικασμένος σε δικαστήριο παιδό- φιλος μπορεί ενίοτε να συνεχίσει να κατέχει προνόμια όπως αυτό του πρεσβυτέρου. Οι πρεσβύτεροι τώρα μπορούν να καταφεύγουν στις κοσμικές αρχές,μολονότι αυτό αφορά Πολιτείες ή Κράτη στα οποία υπάρχει νομική απαίτηση γι' αυτό.Πρίν την επαφή με την Αστυνομία οι πρεσβύτεροι αναμένεται να ζητήσουν συμβουλή από το νομικό τμήμα της εταιρίας Σκοπιά.Ο ακόλου- θος όρος αναφέρεται σε μια εμπιστευτική επιστολή προς το "Σώμα των Πρεσβυτέρων" με ημερομηνία 10 Οκτωβρίου 2002,στην Αυστραλία: "Εάν μετά την επαφή με την εταιρία,αποφασιστεί ότι οι πρεσβύτεροι πρέπει να αναφέρουν ένα ζήτημα όπως η σεξουαλική κακοποίηση ενός παιδιού στις αρχές,δεν θα εθεωρείτο παραβίαση της εμπιστευτικότητας μια τέτοια αναφορά….Οι πρεσβύτεροι πρέπει πάντοτε να έρχονται σ΄ επαφή με την εταιρία πρίν παράσχουν οποιαδήποτε πληροφορία στις κοσμικές αρχές σχετικά με εμπιστευτική πληροφορία.

" Υποχρεωτικό Κήρυγμα-Μήπως Υπάρχει Ένας Παιδεραστής στην Πόρτα σας;

 Το κήρυγμα από πόρτα σε πόρτα θεωρείται μια βασική απαίτηση για τη σωτηρία,και ένας Μάρτυρας του Ιεχωβά θεωρείται ενεργός μόνο αν υπο- βάλλει έκθεση υπηρεσίας αγρού.Το 2002,το ΝΒC,(τηλεοπτικό κανάλι στις ΗΠΑ) έβγαλε στον αέρα ένα πρόγραμμα,εξηγώντας ότι ένας οικοδεσπό- της δεν υπήρχε τρόπος να γνωρίζει εάν ο Μάρτυρας του Ιεχωβά που βρίσκεται στο κατώφλι του σπιτιού του είναι ένας παιδεραστής.Τον Μάϊο του 2002,και πιθανόν αντιδρώντας σ' αυτήν την εκπομπή,η εταιρία Σκοπιά συνέστησε σε άτομα που είχαν ομολογήσει ότι ήταν παιδεραστές να μη πη- γαίνουν στο κήρυγμα από πόρτα σε πόρτα μόνοι,μολονότι αναμένεται απ' αυτούς να κηρύττουν με τη συντροφιά κάποιου.

Δημόσιες Σχέσεις

 Μια απόδειξη ότι το κύριο ενδιαφέρον της εταιρίας Σκοπιά ήταν το να αποφύγει νομικές ευθύνες είναι η σελίδα 143 του εγχειριδίου "Προσέχετε εις Εαυτούς και σε Όλο το Ποίμνιο".Αυτή η σελίδα έχει αφεθεί λευκή (κενή) και την συμπληρώνουν οι πρεσβύτεροι με υπαγορευόμενες σημειώσεις.Σε σχέση με τη σεξουαλική κακοποίηση παιδιών έχει καταγραφεί η επόμενη παράγραφος: Σεξουαλική κακοποίηση παιδιών:Σχετικές επιστολές,Α.Β.Ε. 29 Αυγούστου 1989,σε.3 LLA 10-10-2002 -- 28-8-2002 Νομικά ζητήματα • Σε περιπτώσεις είτε κατηγορίας είτε καταγγελίας σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών,να έρθετε αμέσως σε επαφή με την εταιρία. Μην μιλήσετε σε κανέναν άλλον • Εάν κάποιος αδελφός ή αδελφή ομολογήσει σεξουαλική κακοποίηση παιδιού,ζητήστε τους να μην μιλήσουν σε κανέναν άλλον έως ότου επιστρέψετε σ' αυτούς και ελάτε σε επαφή με την εταιρία αμέσως.Στην επαφή σας με την εταιρία απλώς να αναφέρετε, "Ζήτημα που περιλαμβάνει κακοποίηση παιδιού",και το τηλεφωνικό κέντρο θα σας συνδέσει. • Εάν δώσετε συνέντευξη στην αστυνομία,πέστε τους ότι δεν είστε έτοιμοι να κάνετε κάποια δήλωση έως ότου λάβετε νομική συμβουλή. Να έρθετε σε επαφή με την εταιρία αμέσως ή με ένα τοπικό δικηγόρο αν είναι αναγκαίο. • Αν βρεθείτε αντιμέτωποι με ένα ένταλμα ερεύνης ή μια κλήση μάρτυρα,η τελευταία επιλογή είναι να παραδώσετε οποιοδήποτε υλικό.(εκκλησιαστικά αρχεία) Εξακριβώστε τι ακριβώς σας ζητούν και παραδώστε μόνο αυτό.Κατά προτίμηση ζητείστε πρώτα νομική συμβουλή.(καθυστερείστε) Διαβάστε το ένταλμα.Γράψτε στο φάκελλο "Αξίωση εκκλησιαστικού προνομίου,να μην ανοιχτεί έως ότου το ζήτημα αποφασιστεί από δικαστήριο". Η Εταιρία Σκοπιά έχει ενεργήσει με επιζήμιο τρόπο σε περιπτώσεις κατηγοριών για παιδεραστία.Η ιστοσελίδα των Δημοσίων Σχέσεων της Σκο πιάς κυκλοφόρησε την ακόλουθη δήλωση φαινομενικά ως δικαιολογία για προηγούμενες αδιακρισίες: "Οι άνθρωποι δεν είχαν τον όγκο της γνώσης 18 ή 20 χρόνια πρίν για να πούν ότι αυτό θα βλάψει το παιδί σας συναισθηματικά εάν δεν το γνωστοποιήσετε.Οι γονείς δεν γνώριζαν τη σοβαρότητα……και τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα." Πρόκειται για ολοφάνερη ψευδή προπαγάνδα,ειδικά αν την συγκρίνετε με δηλώσεις που εμφανίζονται στις εκδόσεις της Σκοπιάς τουλάχιστον 25 χρόνια πρίν,όπως αυτή: "Οι παιδεραστές δεν βλέπουν καμία βλάβη στα "παιδικά πορνό" αποκλειστικά και μόνο επειδή είναι τυφλωμένοι απο το πάθος τους. Αλλά τα παιδιά που χρησιμοποιούνται καταστρέφονται,συχνά καταλήγουν στους δρόμους ζητιανεύοντας το σέξ και δεν βλέπουν τον εαυτό τους παρά μόνο σαν αντικείμενα πληρωμένου έρωτα.ΞΥΠΝΑ! 22 Νοεμβρίου 1982,σελ.8,Ελληνική,"Παιδιά Πόρνες"και "Παιδικά Πορνό". 4 

Δικαστικοί Διακανονισμοί το 2007

Έχει κριθεί άκρως καταδικαστέος ο διακανονισμός 16 υποθέσεων σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών που έγινε το 2007.Η συνολική αποζημίωση εκτιμάται ότι έφτασε τα 13 εκατομμύρια δολλάρια. Οι πρεσβύτεροι (το αντίστοιχο των ιερέων) διορίζονται μετά από σύσταση του σώματος των πρεσβυτέρων,έγκρισης του επισκόπου περιοχής και τελικά αποδοχής της από τα κατά τόπους Μπέθελ.Όπως έχει αναλυθεί σε άλλη μελέτη υπό τον τίτλο "Άγιο Πνεύμα",θεωρείται ότι οι πρεσβύτεροι έχουν τοποθετηθεί στη θέση τους εξουσίας με την ενεργό καθοδήγηση του αγίου πνεύματος,με αποτέλεσμα να ασκούν μεγάλη επιρροή στα μέλη της εκκλησίας.Ο λόγος για τον οποίον η Σκοπιά έχει δεχτεί την εναντίον της κατάκριση και θεωρείται υπόλογη είναι ότι γνωστοί σ' αυτήν παιδερα- στές εξακολούθησαν να διορίζονται εκ νέου σ' αυτές τις θέσεις ευθύνης από τα κεντρικά γραφεία των Μαρτύρων του Ιεχωβά στο Μπρούκλυν. Ένα αριθμός θυμάτων σεξουαλικής κακοποίησης υπέβαλαν μηνύσεις κατά της Εταιρίας Σκοπιά μέσω του δικηγορικού γραφείου του Κίμ Νόρρις της Νομικής Φίρμας 'Στοργή & Νόρρις'.Διεκδικούσαν 4 εκατομμύρια δολλάρια για κάθε θύμα.Μερικές υποθέσεις σχετίζονταν με τον Ρίκ Μακλίν, ο οποίος κακοποίησε πολλά παιδιά Μαρτύρων σε μια περίοδο είκοσι (20) ετών.Παρά το γεγονός ότι πολλοί μάρτυρες γονείς και τα τέκνα τους εί- χαν πλησιάσει τους πρεσβυτέρους,δεν είχε αναληφθεί καμία ενέργεια εναντίον του παραβάτη εξαιτίας του κανόνος περί "δύο μαρτύρων".Ούτε εί- χε γίνει επαφή με τις αρχές.Για το λόγο αυτό ο Μακλίν και άλλοι εξακολουθούσαν να κατέχουν θέσεις αξιοσημείωτης επιρροής και εξουσίας για να χειραγωγούν και να κακοποιούν αθώα θύματα. Σε μια άλλη υπόθεση που αφορούσε τον Τιμ Β. της επαρχίας Τεχάμα,Καλιφόρνια,η Δεύτερη Τροποποιημένη Μήνυση ανέφερε: "Η Βιβλική και Φυλλαδική Εταιρία Σκοπιά είχε πραγματική γνώση ότι ο Τζέϊμς Χέντερσον ήταν σεξουαλικά ένας εκμεταλλευτής τουλάχιστον από το 1964.Εντούτοις,κατά το μεγαλύτερο μέρος ενός διαστήματος τριών δεκαετιών αυτή τον διόριζε και τον ξα- διόριζε στη θέση του πρεσβυτέρου και του διακονικού υπηρέτη." Εάν η Εταιρία Σκοπιά πίστευε ότι ήταν αθώα θα καλωσόριζε την ευκαιρία που είχε να αποδείξει στο δικαστήριο ότι η τακτική που ακολουθούσε δεν αποσκοπούσε στην απόκρυψη των παιδεραστών μέσα στις εκκλησίες.Αποδεικνύοντας ότι αισθανόταν ένοχη επέλεξε να μην επιτρέψει να φτάσουν αυτές οι υποθέσεις στο δικαστήριο πληρώνοντας ένα τεράστιο ποσόν.Εάν πήγαινε αυτό θα ήταν καταστρεπτικό για την υπόληψή της. Προτίμησε έναν εξωδικαστικό διακανονισμό με συμφωνίες μη αποκάλυψης γνωστές ως "εντολές φίμωσης" πράγμα που σήμαινε ότι τα θύματα- παραλήπτες της αποζημίωσης είναι δεσμευμένα να μην μιλήσουν ποτέ γι' αυτές τις δικαστικές υποθέσεις.Οι διακανονισμοί αυτοί έχουν δημοσι- ευθεί σε εφημερίδες σε όλο τον κόσμο. Συμπέρασμα Η Εταιρία Σκοπιά καταγγέλει με ζήλο άλλες θρησκείες για τη στάση τους έναντι των παιδεραστών. "Κάποιος ιερέας,αφού κατηγορήθηκε για πρώτη φορά το 1979 για άσεμνη συμπεριφορά,καταδικάστηκε πρόσφατα σε κάθειρξη τεσσάρων ετών αφού παραδέχτηκε την ενοχή του σε 36 κατηγορίες! Συνήθως αυτές οι υποθέσεις αποσιωπούνται,και καμία ση- μαντική πειθαρχική ποινή δεν επιβάλλεται.Ίσως ο ιερέας να μετατεθεί σε άλλη ενορία ή υπηρεσία,όπου η διαφθορά μπορεί να αρχίσει ξανά.Σ' αυτή την περίπτωση,τα γεγονότα εξώθησαν τον αρχιεπίσκοπο σε παραίτηση αφού δήλωσε:"Είμαστε μια αμαρ- τωλή εκκλησία.Είμαστε γυμνοί.Ο θυμός μας,ο πόνος μας,η αγωνία μας,η αισχύνη μας είναι φανερά σε όλο τον κόσμο….." Και ακόμη χειρότερα,ούτε η ιεραρχία της εκκλησίας ενήργησε αποφασιστικά.Κατηγορήθηκαν ότι ενδιαφέρονταν περισσότερο για τους ενόχους ιερείς παρά για τα θύματα! ΞΥΠΝΑ! 8 Νοεμβρίου 1990,σελ.31,(Ελληνική) "Ακόμη και Εκκλησίες που καταδικάζουν την ανηθικότητα,έχουν ανεχθεί θρησκευτικούς ηγέτες οι οποίοι έχουν κακοποιήσει σε- ξουαλικά παιδιά! " Φυλλάδιο "Το Τέλος Της Ψεύτικης Θρησκείας Είναι Κοντά" σελ.2 (2006) Στο φως των γεγονότων που περιλαμβάνουν μερικές δεκαετίες και αποκορυφώθηκαν τα τελευταία χρόνια,αυτές οι δηλώσεις της Σκοπιάς δεν μπορεί παρά να θεωρηθούν άκρως υποκριτικές. Λόγω της αρνητικής δημοσιότητας,των νομικών κινδύνων και των οικονομικών συνεπειών,η εταιρία Σκοπιά άρχισε να ενεργεί κατά της παιδερα- στίας.Αυτή η στάση δεν υποκινήθηκε από το άγιο πνεύμα,αλλά από την πίεση εξωτερικών παραγόντων.Η ισχυρογνώμων προσκόλληση στις αρχαϊκές παραδόσεις της Σκοπιάς,και όχι το κοινό αίσθημα,έχουν θέσει τα παιδιά σε αδικαιολόγητο κίνδυνο. Είναι συνηθισμένο για ένα Μάρτυρα του Ιεχωβά να πει ότι αυτό δεν αποτελεί πλέον ζήτημα καθώς έχει ξεκαθαριστεί.Αλλά μια τέτοια απάντηση προκαλεί το εξής ερώτημα:Εάν ο Ιεχωβά ήταν πίσω από την Εταιρία Σκοπιά θα είχε επιτρέψει να συνεχίζονται αυτές οι ασχήμιες ασταμάτητα μέχρι που ήρθαν στη δημοσιότητα από τα μέσα μαζικής επικοινωνία του κόσμου; ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- (1) http://wcbstv.com/topstories/local-story- 177180721.html (2) Αυτό το άρθρο αντλεί πληροφορίες κυρίως από το υλικό που συνέλεξε η Μπάρμπαρα ΄Αντερσον.Η Μπάρμπαρα ΄Αντερσον ήταν βοηθός ερευνήτρια του Συγγραφικού Τμήματος της Εταιρίας Σκοπιά στο Μπρούκλυν στη διάρκεια της δεκαετίας του 1990.Η ιστορία της μπορεί να βρεθεί στο http://www.jwfacts.com/index-files/Anderson.doc. Λεπτομερείς πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στο http/www.watch towerdocuments.com (5 Ιανουαρίου 2008) Το CD που κυκλοφόρησε η Άντερσον με τίτλο "Μυστικά για την Παιδεραστία σε μια Αμερικανική Θρησκεία--Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά σε Κρίση" περιέχει 5.000 σελίδες συζητήσεων και δικαστικών εγγράφων από τον εξωδικαστικό διακα- νονισμό της Εταιρίας Σκοπιά με τα θύματα παιδεραστίας το 2007 www.rwssel.pblogs.gr www.rwssel.blogspot.com 

http://www.rwssel.blogspot.gr/