28/10/2013

ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΥΠΕΡ-ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ"

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΟΧΗ (!!!ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ (ΑΡΘΡΑ 134134Α135 Π.Κ.) ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΤΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΦΥΛΟ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ116 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΑ ΕΤΗ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΑΦΟΥ ΕΠΕΙΣΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 4 ΠΕΡΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 116 ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΔΗΘΕΝ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (???)

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΝ ΙΣΑΡΙΘΜΟ ΑΡΙΘΜΟ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΚΛΕΞΙΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΝΕΟ-ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟ ΕΦΕΥΡΗΜΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΤΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΧΑΛΚΕΥΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ (!?!)

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΑΣΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΙΣΟΤΙΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΑΦΟΥ ΠΕΤΥΧΑΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ 30% ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΡΥΦΟ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ 50% ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΡΥΦΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΟΥΣ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΕΑΝ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ 50% ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ ΕΚΛΟΓΗ 50% ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΔΡΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΝΟΜΟ-ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΕΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΛΕΓΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΙΣΟΝΟΜΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΑ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΑΥΤΗ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΥΠΕΡΣΚΕΛΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΕΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΕΚΛΟΓΗ ΑΝΔΡΩΝ Ή ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΟΧΙ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ ΑΛΛΑ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΛΗ ΔΟΛΙΑ ΒΙΑΙΑ ΑΝΩΜΑΛΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΩΝ ΔΟΛΙΩΝ ΕΦΕΥΡΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΒΑΣΕΙ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΕΚΛΟΓΗΣ ΒΑΣΕΙ ΦΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΟ ΗΜΙΣΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΥΝ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΒΑΣΕΙ ΦΥΛΟΥ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΑΝΑΣΙΜΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΒΑΣΙΖΟΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΑΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΕΠΙ 100 ΕΤΗ ΣΤΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΜΕΝΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΠΛΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ

ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΔΙΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ 150 ΑΝΔΡΕΣ-ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ-ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ 150 ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ-ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΛΟΓΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΔΟΛΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΑ ΤΟ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ ΓΙ' ΑΥΤΕΣ "ΥΠΕΡ-ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ" ΜΕ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ "ΔΙΑΖΥΓΙΟ" ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΔΡΩΝ-ΕΚΛΕΓΜΕΝΩΝ-ΒΟΥΛΕΥΤΩΝΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ-ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ-ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ "ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ" ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΔΙΑΣΠΑΣΕΩΣ-ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΩΣ-ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΩΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΝΟΜΟ-ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (!!!!)




ΣΗΜΕΙΩΣΗ [ΠΑ.ΣΥ.Α.]: ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΑΣ (ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΤΟΥ (ΠΑ.ΣΥ.Α.]), ΤΟ ΚΕΘΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΛΕΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΦΕΜΙΝΙΣΤΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ LINK ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΡΙΖΙΚΑ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΝΟΥΝ ΙΧΝΗ
  




ΣΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ "ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" (Κ.Ε.Θ.Ι.) ΚΑΙ ΤΗΣ "ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ" (Γ.Γ.Ι.) ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙΤΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΕΤΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ

Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

Η ΨΗΦΟΣ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ (ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΛΕΓΕΙΝ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ): ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ: ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΙΣΟΡΡΟΠΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΔΡΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚ-ΔΡΑΣΕΙΣ

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

"ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ 1952-2000" ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ, ΜΑΡΤΙΟΣ 2000

ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ  ΚΕΙΜΕΝΑ


   



ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΛΥΣΣΩΔΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗΣ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΟΠΟΥ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΑΜΑΡΥΣΙΑ


.

Για την ποσόστωση

"Η δημοτική αλλαγή θα προχωρήσει"
23/01/2007   (13:36:35)


Απάντηση του δημάρχου στην κ. Ελένη Μανιού Μαρούσι, 15/1/2007

Η απάντηση της συμπολίτισσάς μας κ. Ε. Μανιού επιβεβαιώνει ότι πίσω από τις ενστάσεις που υποβλήθηκαν σε βάρος του κύρους των εκλογών στο Μαρούσι βρίσκονται τα πρόσωπα και οι κομματικές παρατάξεις που τα τελευταία είκοσι χρόνια νέμονταν τη διοίκηση του Δήμου Αμαρουσίου. Βρίσκονται πρόσωπα που αποτελούσαν όλα τα προηγούμενα χρόνια το καθεστώς εξουσίας που ευθύνεται για τα σημερινά αδιέξοδα της πόλης.

Το καθεστώς αυτό αρνείται να παραδεχθεί ότι οι πολίτες επέλεξαν μια νέα δημοτική παράταξη για τη διοίκηση του Δήμου. Αρνούνται να αποδεχθούν τη λαϊκή εντολή και προσπαθούν να ακυρώσουν την απόφαση των συμπολιτών μας να υπάρξει στο Μαρούσι δημοτική αλλαγή. Χρησιμοποίησαν κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο προεκλογικά για να πετύχουν τον στόχο τους. Και όταν απέτυχαν εκλογικά, προσέφυγαν στα δικαστήρια επικαλούμενοι αστήρικτους ισχυρισμούς, και κάνοντας προσφυγή για την εφαρμογή στο Μαρούσι ενός νόμου που εφαρμόστηκε σε όλη την Ελλάδα. Χρησιμοποίησαν για διαφορετικές ενστάσεις τον ίδιο δικηγόρο (ο οποίος εντελώς συμπτωματικά είναι και ο προσωπικός δικηγόρος του προέδρου του ΠΑΣΟΚ), ακόμη και τις ίδιες ακριβώς γραμματοσειρές στα κείμενα των ενστάσεών τους.

Με την τακτική τους αυτή μας υποχρέωσαν το διάστημα που ακολούθησε μετά τις εκλογές, ένα πολύ κρίσιμο διάστημα για την τύχη της πόλης, αλλά και μια νέα δημοτική αρχή, αντί να ασχολούμαστε με την ενημέρωσή μας γύρω από τα ανοικτά ζητήματα του Δήμου, να σκεφτόμαστε ότι θα αντιμετωπίσουμε τις ενστάσεις τους. Αυτός ο πολύτιμος χρόνος που χάθηκε γύρισε την πόλη πίσω και οι ευθύνες αυτών που έβαλαν την πόλη σε μια αδικαιολόγητη δικαστική περιπέτεια είναι μεγάλες.

Είναι ευθύνες ηθικές, αλλά και πολιτικές. Και επειδή η συμπολίτισσά μας επικαλέσθηκε την προσφορά του συντρόφου της και αγωνιστή της αυτοδιοίκησης Μιχάλη Μανιού, θα θέλαμε να πούμε ότι εμείς τιμούμε τον Μιχάλη Μανιό για την προσφορά του στα κοινά της πόλης. Γιατί γνωρίζουμε ότι ο Μιχάλης Μανιός ήταν μόνον πολιτικός μας αντίπαλος. Και όχι αντίπαλος της πόλης που τόσο αγαπούσε. Ο Μιχάλης Μανιός ήξερε να κερδίζει, αλλά ήξερε και να χάνει. Και λυπούμαστε πολύ που δεν σέβονται τη μνήμη και την προσφορά του οι επίδοξοι πολιτικοί του διάδοχοι στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης. Οι οποίοι, μη έχοντας να επιδείξουν ούτε τις ικανότητες, αλλά ούτε και την προσφορά του επιχειρούν να ακυρώσουν με τεχνάσματα ένα ξεκάθαρο εκλογικό αποτέλεσμα.



Ανακοίνωση του Μαραγκοπούλειου Ιδρύματος
23/01/2007   (13:36:35)

Προς τον Διευθυντή της εφημερίδας «ΑΜΑΡΥΣΙΑ»

Μαρούσι Αθήνα, 19/1/2007 Κύριε Διευθυντά,

Σας παρακαλώ να δημοσιεύσετε προς αποκατάσταση της αλήθειας ότι τις δικαστικές δαπάνες για τη δίκη, τη σχετική με τις δημοτικές εκλογές του Δήμου Αμαρουσίου, κατέβαλε το Ίδρυμά μας που δρα ήδη 29 χρόνια, κοινωφελώς και υπερκομματικά για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (και της Γυναίκας φυσικά). Μαζί του συνεργάσθηκε και ο Σύνδεσμος για τα Δικαιώματα της Γυναίκας, που δρα επίσης υπερκομματικά ήδη 87 χρόνια.

Και οι δύο οργανώσεις πρωταγωνιστήσαμε για την κατάκτηση της πραγματικής ισότητας από τις γυναίκες και την αναγνώριση των ποσοστώσεων υπέρ των Γυναικών από το Σύνταγμά μας κατά την αναθεώρηση του 2001 (άρθρο 116, 2). Γι’ αυτό μετέχουμε στη δίκη αυτή, στην οποία έχουμε ασκήσει παρέμβαση υπέρ των κυριών που υπέβαλαν τις σχετικές ενστάσεις επειδή δεν έγινε σεβαστή κατά 1/3 τουλάχιστον η συμμετοχή των γυναικών επί του αριθμού των υποψηφίων.

Τις κυρίες αυτές (Μ. Γερασίμου, Ι. Πετροπούλου και Ε. Μανιού) συγχαίρουμε θερμά για την αγωνιστικότητα και το θάρρος τους, χωρίς, μάλιστα, κάποιο προσωπικό συμφέρον αλλά από ειλικρινή φεμινιστική πεποίθηση.

Μαζί μας είναι όλες οι γυναικείες οργανώσεις ασχέτως πολιτικής παράταξης, που υπέγραψαν, μάλιστα, σχετικό ψήφισμα. Η δίκη συνεχίζεται ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας.

Όσον αφορά τον δικηγόρο μας κ. Κατρούγκαλο, χαίρομαι που το δημοσίευμά σας μου δίνει την ευκαιρία να τον ευχαριστήσω και δημοσία για την πολύτιμη χωρίς αμοιβή δικηγορική συμπαράστασή του στην υπόθεση αυτή. Το πράττει ως κανόνα για υποθέσεις Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, όπως μου εξήγησε. Εξ ου και τον συγχαίρουμε διπλά.

Η πρόεδρος του ΙΜΔΑ
Καθηγήτρια Αλίκη Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου



Η απάντηση των κ.κ. Γερασίμου, Μανιού, Πετροπούλου στον δήμαρχο Aμαρουσίου
23/01/2007   (13:36:35)

Προς τον Διευθυντή της εφημερίδας «ΑΜΑΡΥΣΙΑ» Μαρούσι 
Κύριε Διευθυντά,
Σε απάντηση Ανακοίνωσης (10.1.07) του Γραφείου Τύπου του Δήμου υπό τον τίτλο «Η "επιλεκτική ευαισθητοποίηση" πλήττει το γυναικείο κίνημα», που δημοσιεύτηκε στο φύλλο της εφημερίδας σας στις 15.1.07, απαντάμε τα παρακάτω:

Πρώτα απ’ όλα το ύφος της «Ανακοίνωσης του Δήμου» είναι εντελώς προσωπικό και κομματικό. Καταχράται της ιδιότητάς του ο δήμαρχος και επιτίθεται με απρεπές ύφος. Αντίθετα, εμείς δεν δράσαμε καθόλου κομματικά, αλλά από πεποίθηση στις αρχές της ισότητας των φύλων, τις οποίες δύο ψηφοδέλτια του Δήμου μας προσέβαλαν επειδή έβαλαν υποψήφιες γυναίκες λιγότερες από το 1/3 των υποψηφίων που τουλάχιστον έπρεπε να βάλουν.

Για την ορθότητα και ειλικρίνεια των ελατηρίων μας μαρτυρεί αναμφισβήτητα το συνημμένο ψήφισμα όλων των γυναικείων οργανώσεων και του Ιδρύματος Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, που έχουν ακριβώς την ίδια τοποθέτηση με μας και συντάσσονται όλες στον αγώνα διαφύλαξης των κατακτηθέντων δικαιωμάτων μας έναντι οιουδήποτε Πατούλη.

Όσον αφορά την αμοιβή του δικηγόρου κ. Κατρούγκαλου, βεβαιώνουμε ότι δεν έλαβε καμία αμοιβή. Όπως μας είπε, το έχει ως αρχή για υποθέσεις Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (στα οποία, φυσικά, περιλαμβάνονται και τα Δικαιώματα της Γυναίκας) να μην παίρνει αμοιβή.

Οι δικαστικές δαπάνες καταβλήθηκαν από το Ίδρυμα Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, που είχε πρωταγωνιστήσει στην κατάκτηση της ουσιαστικής ισότητας και της εισαγωγής των ποσοστώσεων υπέρ των γυναικών στο Σύνταγμά μας το 2001.

Παρακαλούμε να δημοσιευθούν η παρούσα επιστολή μας και το ψήφισμα των Γυναικείων Οργανώσεων που σας στέλνουμε, προς αποκατάσταση της αλήθειας και αντίκρουση της ανοίκειας συκοφαντικής σε βάρος μας επίθεσης.

Με τιμή
Γερασίμου Μαρία, Μανιού Ελένη, Πετροπούλου Ιωάννα



Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α 
23/01/2007   (13:36:35)

Οι υπογράφουσες οργανώσεις πληροφορηθήκαμε με ανησυχία ότι σε μερικά ψηφοδέλτια των τελευταίων δημοτικών εκλογών δεν τηρήθηκε το ελάχιστο ποσοστό του 1/3 των υποψηφίων για τις γυναίκες, όπως προβλέπει ο νόμος, αλλά μειωμένο ποσοστό.

Αυτό είναι αντίθετο με το κεκτημένο δικαίωμά μας ήδη από τον ν. 2910/2001, άρθρο 75, παρ. 1. Αλλά αντιτίθεται και στο Σύνταγμα, που, με την παρ. 2 του άρθρου 116, όπως αναθεωρήθηκε το 2001, εισήχθησαν τα θετικά μέτρα, θετική ποσόστωση και άλλα, για την προώθηση της πραγματικής (ουσιαστικής, όχι τυπικής) ισότητας των γυναικών και καταργήθηκαν οι αποκλίσεις από την ισότητα –που προέβλεπε η προηγούμενη διατύπωση– ανάμεσα στις οποίες είναι και οι περιοριστικές ποσοστώσεις που αντί να προωθούν, αντίθετα, συρρικνώνουν το δικαίωμα της ισότητας.

Το τελευταίο ακριβώς συμβαίνει στην περίπτωση που το δικαίωμα των γυναικών να κατέχουν τουλάχιστον το 1/3 των θέσεων των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων (προωθητική ποσόστωση) μειώνεται σε αριθμό θέσεων στο ψηφοδέλτιο (περιοριστική ποσόστωση). Ένας τρόπος μείωσης είναι και ο υπολογισμός του 1/3 των θέσεων υποψηφίων δημοτικών συμβούλων που κατ’ ελάχιστον πρέπει να διατίθεται για τις γυναίκες στο ψηφοδέλτιο, αντί να γίνεται επί του αριθμού των υποψηφίων να γίνεται επί του αριθμού των εκλεγομένων.

Έτσι, π.χ., σε ένα ψηφοδέλτιο με 50 υποψήφιους εκ των οποίων εκλέγονται 30, το 1/3 των γυναικών υπολογιζόμενο επί των 50 υποψηφίων ανέρχεται σε 17 γυναίκες, ενώ υπολογιζόμενο επί των 30 εκλεγομένων σημαίνει 10. Δηλαδή χάνουμε 7 θέσεις γυναικών στο ψηφοδέλτιο υποψηφίων δημοτικών συμβούλων. Οποιαδήποτε, όμως, και υπό οποιαδήποτε μορφή συρρίκνωση αντί της προώθησης της πραγματικής ισότητας αντιβαίνει στο γράμμα και στον λόγο θέσπισης της διάταξης του άρθρου 116, παρ. 2 που είναι η επίσπευση και προώθηση της ουσιαστικής ισότητας στην πράξη.

Επίσης αντιτίθεται στο όλο πνεύμα και ιδίως στα άρθρα 3 και 4 παρ. 1 της Διεθνούς Σύμβασης για την εξάλειψη όλων των διακρίσεων κατά των γυναικών (CEDAW, που κυρώθηκε με τον νόμο 1342/1983), η οποία επιβάλλει τη λήψη από τα Κράτη-Μέρη θετικών μέτρων –ανάμεσα στα οποία ποσοστώσεις– που να επισπεύδουν την επίτευξη της πραγματικής ισότητας μέχρι που να πραγματοποιηθεί η αντικατάσταση στην πράξη της τυπικής ισότητας από την πραγματική.

Συνεπώς προς τα παραπάνω ΖΗΤΑΜΕ Να προστατευθεί εμπράκτως από την Πολιτεία και τις εξουσίες της το από το 2001 κεκτημένο δικαίωμά μας του ελάχιστου ποσοστού συμμετοχής των γυναικών υποψηφίων δημοτικών συμβούλων στα ψηφοδέλτια των δημοτικών εκλογών, δηλαδή τουλάχιστον το 1/3 των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων να είναι γυναίκες.

Για την προάσπιση αυτού του ελάχιστου δικαιώματος είμαστε αποφασισμένες να χρησιμοποιήσουμε κάθε νόμιμο μέσο και όργανο, εθνικό ή διεθνές.

Αθήνα 23 Δεκεμβρίου 2006
_ Σύνδεσμος για τα Δικαιώματα της Γυναίκας
_ Ίδρυμα Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου
_ Εθνικό Συμβούλιο Ελληνίδων
_ Ένωση Γυναικών Ελλάδος
_ Ένωση Ελληνίδων Νομικών
_ Λύκειο των Ελληνίδων
_ Σύνδεσμος Ελληνίδων Επιστημόνων
_ Ένωση Γυναικών Κρήτης
_ Σοροπτιμιστική Ένωση Ελλάδος
_ Πανελλήνια Ένωση «Οικογένεια και Νοικοκυρά»
_ Σύλλογος Εργαζόμενης Νοικοκυράς
_ Πανελλαδικό Κίνημα Γυναικών
_ Κέντρο Μέριμνας Οικογένειας και Παιδιού
_ Κέντρο Γυναικών Υπαίθρου
_ Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδος
_ Πρωτοποριακή Οργάνωση Γυναικών
_ Κέντρο Ερευνών για τις Γυναίκες της Μεσογείου
_ Κέντρο Έρευνας και Δράσης για την Ειρήνη
_ ΧΕΝ Ελλάδος
_ Ένωση Διπλωματούχων Ελληνίδων Μηχανικών
_ Προοδευτική Ένωση Μητέρων Ελλάδος
_ Σύνδεσμος Επαγγελματιών Επιχειρηματιών Γυναικών



«Kλείδωσε» δικαστικά η εκλογή
28/12/2007   (14:53:29)

Χρειάστηκε να περάσουν αρκετοί μήνες, στη διάρκεια των οποίων το... θερμόμετρο της έντασης «κτύπησε» αρκετές φορές «κόκκινο», προκειμένου να δοθεί δικαστική λύση στον «γόρδιο δεσμό» των ενστάσεων κατά της εκλογής του δημάρχου Γιώργου Πατούλη. Τελικώς, το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε τις συγκεκριμένες προσφυγές για τυπικούς λόγους (απόφαση 3779/2007 του Γ' Τμήματος Αναστολών).

Με τον τρόπο αυτό έκλεισε μία παρένθεση που κρατούσε τη δημοτική αρχή, αλλά και το Μαρούσι, σε μία κατάσταση ιδιότυπης ομηρίας. Θυμίζουμε ότι το θέμα είχε δημιουργηθεί όταν ο Σύνδεσμος για τα Δικαιώματα της Γυναίκας, πρόεδρος του οποίου είναι η πρόεδρος του Ιδρύματος Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου Αλίκη Μαραγκοπούλου και δύο δημοτών Αμαρουσίου είχαν καταθέσει προσφυγές κατά της εκλογής του συνδυασμού «Μαρούσι, Ανθρώπινη Πόλη», στο οποίο ηγείτο ο νυν δήμαρχος. Οι προσφεύγουσες υποστήριζαν ότι ο εν λόγω συνδυασμός έλαβε μέρος στις εκλογικές αναμετρήσεις της 15ης και 22ας Οκτωβρίου 2006, ενώ δεν πληρούσε τις υποχρεώσεις του νόμου σε ό,τι αφορούσε την ποσόστωση των γυναικών.

Τελικώς, το ΣτΕ απέρριψε τις ενστάσεις, επικαλούμενο τυπικούς λόγους, χωρίς να εισέλθει στην ουσία της υπόθεσης, η οποία είχε κρατήσει σε αναταραχή την πόλη και, αρκετές φορές, είχε δημιουργήσει «εκρήξεις» κι εντός του Δημοτικού Συμβουλίου.

Η νέα εξέλιξη βρίσκει σαφώς ανακουφισμένη τη διοίκηση, η οποία -λόγω κυρίως της δικής της αβλεψίας- βρέθηκε μπλεγμένη σε μία αδικαιολόγητη περιπέτεια. Ωστόσο, έχοντας πλέον λάβει και το δικαστικό «πράσινο φως», μπορεί πλέον να προχωρήσει ανεμπόδιστα στο δύσκολο έργο που έχει μπροστά της και από το οποίο τελικώς θα κριθεί.

Ελπίζουμε ότι το όλο θέμα δεν θα έχει συνέχεια, αν και η κ. Αλίκη Μαραγκοπούλου έχει προειδοποιήσει από τον Μάρτιο του 2007 ότι, εάν το ΣτΕ καταλήξει σε απορριπτική απόφαση, η γυναικεία οργάνωση θα προσφύγει στα διεθνή δικαστήρια.

Ανεξάρτητα πάντως με το τι μέλλει γενέσθαι, η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας θα πρέπει να δυσαρέστησε κάποιους που δρουν στο πολιτικό παρασκήνιο της πόλης, όπως ο τέως δήμαρχος Παναγιώτης Τζανίκος, ο οποίος είχε προβλέψει (δις) ότι η παρούσα διοίκηση έχει βραχύβιο ορίζοντα.





ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟ ΘΕΜΑ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΣΗΣ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ - ΠΟΣΟΣΤΩΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

28 Ιουνίου 2005

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, με απόφασή της, έκρινε αντισυνταγματικές τις διατάξεις των νόμων 2622/1998 και 2838/2000, που προβλέπουν ποσόστωση για τις προσλήψεις γυναικών σε δημόσιους διαγωνισμούς. Με το σκεπτικό αυτό, η Ολομέλεια του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου ακύρωσε διαγωνισμό του έτους 2001 για την πρόσληψη συνοριακών φυλάκων. Σύμφωνα με το διαγωνισμό θα γινόταν η πρόσληψη ανδρών κατά 90% και γυναικών κατά 10% (ποσόστωση). Η Ολομέλεια ΣτΕ έκρινε ότι η ποσόστωση είναι αντίθετη στα άρθρα 4 και 116 του Συντάγματος, καθώς τα εν λόγω άρθρα δεν επιτρέπουν αποκλίσεις από την αρχή της ισότητας των δυο φύλων κατά την πρόσβαση στα διάφορα επαγγέλματα.





ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ

ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

ΠΡΩΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Προσβολές του πολιτεύματος

Άρθρο 134. -Εσχάτη προδοσία.
Τιμωρείται με την ποινή της ισόβιας ή πρόσκαιρης κάθειρξης:
Α) όποιος αποπειράται να αποστερήσει με οποιονδήποτε τρόπο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή αυτόν που ασκεί την προεδρική εξουσία από την εξουσία που έχουν κατά το Σύνταγμα"
Β) όποιος αποπειράται με σωματική βία ή με απειλές σωματικής βίας: α) να παρεμποδίσει κάποιον απ' αυτούς από την άσκηση της συνταγματικής εξουσίας του ή να τον εξαναγκάσει να επιχειρήσει πράξη που απορρέει από αυτή την εξουσία και β) να μεταβάλλει το πολίτευμα του Κράτους.
2. Με ισόβια ή πρόσκαιρη κάθειρξη τιμωρείται όποιος, εκτός από την περίπτωση της προηγούμενης παραγράφου:
α) επιχειρεί με βία ή απειλή βίας ή με σφετερισμό της ιδιότητάς του ως οργάνου του Κράτους να καταλύσει ή να αλλοιώσει ή να καταστήσει ανενεργό, διαρκώς ή προσκαίρως, το δημοκρατικό πολίτευμα που στηρίζεται στη λαϊκή κυριαρχία ή θεμελιώδεις αρχές ή θεσμούς του πολιτεύματος αυτού.
β) επιχειρεί με τα μέσα που αναφέρονται στο προηγούμενο εδάφιο και με τρόπο πρόσφορο να διαταράξει την ομαλή λειτουργία του πολιτεύματος, να αποστερήσει ή να παρακωλύσει τη Βουλή, την Κυβέρνηση ή τον Πρωθυπουργό από την ενάσκηση της εξουσίας που τους παρέχει το Σύνταγμα ή να τους εξαναγκάσει να εκτελέσουν ή να παραλείψουν πράξεις που απορρέουν από την εξουσία αυτή'
Υ) ασκεί ή άσκησε την εξουσία που ο ίδιος ή άλλος κατέβαλε με τους τρόπους και με τα μέσα που προβλέπει το άρθρο αυτό.
3. Όποιος αποπειράται να θανατώσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή εκείνον που ασκεί την προεδρική εξουσία τιμωρείται με θάνατο ή ισόβια κάθειρξη.



Άρθρο 134Α. -Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του Πολιτεύματος.
Θεμελιώδεις αρχές και θεσμοί του πολιτεύματος θεωρούνται στο πλαίσιο του προηγούμενου άρθρου:
α) η ανάδειξη του Αρχηγού του Κράτους με εκλογή
β) το δικαίωμα του λαού να εκλέγει τη Βουλή με γενικές, άμεσες, ελεύθερες, ίσες και μυστικές ψηφοφορίες μέσα στα συνταγματικό χρονικό πλαίσια'
Υ) το κοινοβουλευτικό σύστημα διακυβέρνησης.
δ) η αρχή του πολυκομματισμού'
ε) η αρχή της διάκρισης των εξουσιών, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα.
στ) η αρχή της δέσμευσης του νομοθέτη από το Σύνταγμα και της εκτελεστικής και της δικαστικής εξουσίας από το Σύνταγμα και τους νόμους'
ζ) η αρχή της ανεξαρτησίας της δικαιοσύνης' και
η) η γενική αρχή και προστασία των ατομικών δικαιωμάτων που προβλέπει το Σύνταγμα.



Άρθρο 135. -Προπαρασκευαστικές πράξεις εσχάτης προδοσίας.
1. Όποιος δημόσια ή με τη διάδοση εγγράφων, εικόνων ή παραστάσεων προκαλεί με πρόθεση ή προσπαθεί να διεγείρει άλλους στο να επιχειρήσουν πράξεις από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 134 τιμωρείται με κάθειρξη.
2. Όποιος συνωμοτεί με άλλον με σκοπό να εκτελέσουν πράξη από εκείνες που αναφέρονται στο άρθρο 134 ή με συνεννοήσεις με ξένη κυβέρνηση προπαρασκευάζει την εκτέλεση μιας απ' αυτές τις πράξεις, τιμωρείται με κάθειρξη.
3. Οποιαδήποτε άλλη προπαρασκευαστική ενέργεια με πρόθεση μιας από τις αναφερόμενες στο άρθρο 134 πράξεις τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών.
4. Συνωμοσία υπάρχει όταν δύο ή περισσότεροι συναποφασίσουν να τελέσουν πράξη εσχάτης προδοσίας ή αναλάβουν αμοιβαία υποχρέωση να τελέσουν τέτοια πράξη.





ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ  ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΩΝ








MEPOΣ ΔEYTEPO - Aτομικά και κοινωνικά δικαιώματα

'Αρθρο 4 - (Ισότητα των Ελλήνων)

1.      Oι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
2.      Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
3.      Έλληνες πολίτες είναι όσοι έχουν τα προσόντα που ορίζει ο νόμος. Eπιτρέπεται να αφαιρεθεί η ελληνική ιθαγένεια μόνο σε περίπτωση που κάποιος απέκτησε εκούσια άλλη ιθαγένεια ή που ανέλαβε σε ξένη χώρα υπηρεσία αντίθετη προς τα εθνικά συμφέροντα, με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία που προβλέπει ειδικότερα ο νόμος.
4.      Mόνο Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους.
5.      Oι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους.
6.      Kάθε Έλληνας που μπορεί να φέρει όπλα είναι υποχρεωμένος να συντελεί στην άμυνα της Πατρίδας, σύμφωνα με τους ορισμούς των νόμων.
7.      Tίτλοι ευγένειας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες.






MEPOΣ TETAPTO - Eιδικές τελικές και μεταβατικές διατάξεις

TMHMA Γ΄ - Mεταβατικές διατάξεις

'Αρθρο 116 - (Ισχύς διατάξεων αντίθετων με το άρθρο 4 παρ.2 και 22 παρ.1)

1. Διατάξεις υφιστάμενες που είναι αντίθετες προς το άρθρο 4 παράγραφος 2 εξακολουθούν να ισχύουν ώσπου να καταργηθούν με νόμο, το αργότερο έως την 31 Δεκεμβρίου 1982.
2.  ** Δεν αποτελεί διάκριση λόγω φύλου η λήψη θετικών μέτρων για την προώθηση της ισότητας μεταξύ ανδρών και γυναικών. Το Κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη, ιδίως σε βάρος των γυναικών.
3. Kανονιστικές υπουργικές αποφάσεις, καθώς και διατάξεις συλλογικών συμβάσεων ή διαιτητικών αποφάσεων για τη ρύθμιση αμοιβής της εργασίας που είναι αντίθετες προς τις διατάξεις του άρθρου 22 παράγραφος 1 εξακολουθούν να ισχύουν έως την αντικατάστασή τους, που συντελείται το αργότερο μέσα σε τρία έτη από την έναρξη της ισχύος του Συντάγματος.


ΠΗΓΗ: http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2008/02/04/09-00/pa-sy-a_thlemaxos_2008-02-04_09-00.htm#plohgos_07