ΦΡΥΓΙΟΣ ΣΚΟΥΦΟΣ ΚΑΙ "ΤΡΙΣΗΛΙΟΣ" ΜΑΣΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - MINERVALS ILLUMINATI - ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΜΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΗΠΑ - ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ (LIBERTY COLUMPA) ΜΕΡΟΣ 3o ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ

 

  Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΩΝ ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΚΑΤΑΜΕΡΙΣΜΟΣ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΥ ΥΦΟΥΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΕΜΒΛΗΜΑΤΩΝ ΕΙΤΕ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΑΣΙΑΣ ΕΙΤΕ ΣΕ ΤΟΜΕΙΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΣΚΙΩΔΗΣ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΙΛΛΟΥΜΙΝΙΣΜΟΥ, ΤΩΝ ΝΑΪΤΩΝ, ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΩΝ ΚΟΙΝΟΥ ΤΗΣ ΣΙΩΝ, ΜΑΡΤΙΝΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΕΟΝΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ Ή ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΑΡΧΙΚΗ ΠΑΝΕΠΟΠΤΕΙΑ ΕΝ ΕΙΔΗ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗΣ ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΑΝ ΒΑΤΗΡΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΟ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΣΕ ΣΥΝΘΕΤΕΣ  ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ

ΤΗΝ «ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΣΕ  ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΤΕ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ Ή «ΛΑΪΚΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΕΣ» ΤΥΠΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΑΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ «WHEEL» ΠΟΥ ΑΝΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ, Ή ΣΟΣΙΑΛΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΒΑΣΙΛΕΥΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ.

ΔΙ’ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ  ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΝΩΘΗΚΑΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΙΔΕΑ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΚΦΡΑΖΟΜΕΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΕΣΩ ΓΑΛΛΙΚΗΣ – ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗΣ - ΜΠΟΛΣΕΒΙΤΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΤΗΣ  Κ.Λ. ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗΡΙΑ ΓΑΛΛΙΚΗ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΟΚΙΝΗΣΑΝ ΕΙΧΑΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΜΙΓΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ.

ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΤΟΥ ΦΡΥΓΙΟΥ ΣΚΟΥΦΟΥ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΗΠΕΙΡΟ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ Η ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΤΩΝ ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ («SOCIETE DES JACOBINS, ΑMIS DE LA LIBERTE ET DE L'EGALITE»).

ΗΤΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΩΣ ΚΥΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ «ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ» ΥΠΟ ΤΟΥΣ ΡΟΒΕΣΠΙΕΡΟ, ΣΑΙΝ ΖΥΣΤ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΝ (1793 ΕΩΣ 1794).

 Η ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΡΟΒΕΣΠΙΕΡΙΟΥ, ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΟΝ, ΑΡΑ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΡΙΣΙΩΝ, ΚΤΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΟΠΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΛΑΤΡΕΥΟΝΤΑΝ Η ΝΤΙΑΝΑ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΤΡΟΠΟΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ ΤΟΥ «ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ ΟΝΤΟΣ».

ΟΙ ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ  ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΝΕΩΤΕΡΗ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΝ ΣΚΟΥΦΟ  ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΝΤΑΣ ΕΞΟΡΙΣΤΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΩΣ «ΙΑΚΩΒΙΤΕΣ» ΙΔΡΥΣΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΤΗΝ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΟΑ «SAINT THOMAS» ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΕΔΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΟΑ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΣΗΛΥΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΛΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΩΝ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΙΕΡΕΩΝ, ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΜΑΔΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΤΥΧΩΝ.  Ο ΑΡΙΘΜΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ ΕΞΑΠΛΩΘΗΚΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ «ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΟΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ».

ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΦΡΥΓΙΟΥ ΣΚΟΥΦΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΩΝ ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ ΑΓΓΛΩΝ ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΛΛΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΣΚΟΠΙΜΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΕΜΜΕΣΟ ΣΤΟΧΟ  ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΚΟΙΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΙΘΡΑΪΣΜΟΥ ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΧΑΝ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ;

ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΘΑΝΟ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΒΡΕΤΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟΥΣ ΩΘΗΣΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΝΑΒΙΩΣΗΣ «ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ» ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΩΣ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ  ΑΝΑΒΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΑΤΕΙΩΝ ΤΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΡΥΓΙΚΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ  «ΕΜΦΑΝΕΣ» ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΡΩΜΗ ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΙ ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΕΙΧΑΝ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΟΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΡΟΦΟΔΟΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ  ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΖΕ ΤΟΥΣ «ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΥΣ»

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ Ο,ΤΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΦΡΥΓΙΟΥ ΣΚΟΥΦΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΗΓΟΡΙΚΗ ΧΡΟΙΑ ΩΣ «ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΡΩΜΑΪΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΟΥΜΕΝΗ ΓΑΛΛΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΤΟ ΜΑΪΟ ΤΟΥ 1790, ΣΕ ΕΝΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΤΗ ΤΡΟΥΑ ΣΤΟΛΙΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ , ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΥΩΝ, ΣΕ ΜΙΑ ΛΟΓΧΗ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗ «ΘΕΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ - goddess Libertas», ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΩΣ ΕΜΒΛΗΜΑ ΕΝΩ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΑΝΝΕ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΦΡΥΓΙΟ ΣΚΟΥΦΟ.
ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΤΟΜΗ ΤΟΥ ΒΟΛΤΑΙΡΟΥ ΣΤΕΦΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΡΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟ  COMEDIE-FRANΗAISE ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 1792.

ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΟΑ ΤΩΝ ΙΑΚΩΒΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΟ ΑΠΟ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ, ΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΑΝ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 1773 ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ «ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΤΟΑΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ» ΑΠΟΣΧΙΣΘΗΚΕ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ «ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΟΛΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ» ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΟΝΟΜΑΣΘΗΚΕ Ο ΛΟΥΔΟΒΙΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΗΣ ΟΡΛΕΑΝΗΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΗΣ «ΙΣΟΤΗΤΑΣ».



ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ
"ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΗΓΕΣ  ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ο ΙΑΚΩΒΙΝΙΣΜΟΣ ΑΝΕΠΤΥΞΕ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ. ΤΟ 1794 ΣΤΟ ΖΑΓΚΡΕΜΠ ΔΗΜΟΣΕΥΘΗΚΕ ΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ «ΙΑΚΩΒΙΝΙΚΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟ-ΓΑΛΛΙΚΟ» ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΩΝ (GOLDSTEIN - JOVANOVIC ΣΕΛ. 56).
Ο ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΙΤΡΟΜΗΛΙΔΗΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ: «ΉΔΗ ΤΟ 1794 ΜΑΡΤΥΡΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ Η ΥΠΑΡΞΗ ΜΙΑΣ “ΛΑΪΚΗΣ ΛΕΣΧΗΣ”, ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΗ ΩΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΩΣΤΟΙ ΩΣ “ΙΑΚΩΒΙΝΕΙΑ”.
Η ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΒΕΝΕΤΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟ ΦΟΡΜΙΟ (CAMPO - FORMIO, 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1797) ΤΟ 1797, ΕΙΧΕ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΥΠΟ ΓΑΛΛΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΣΤΑ ΕΩΣ ΤΟΤΕ ΕΝΕΤΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΕΝΤΟΝΗ ΔΡΑΣΗ ΑΡΚΕΤΕΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ.

ΠΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΕΣ ΥΠΗΡΞΑΝ ΟΙ ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ («ΓΕΡΟΝΤΙΝΟΙ» ΣΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΑ), ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΑΝ ΤΟ 1798 ΙΣΧΥΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ «ΛΕΣΧΕΣ» («ΙΑΚΩΒΙΝΕΙΑ») ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ («ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ»).

ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ, ΠΟΥ ΕΠΕΔΙΩΚΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ.




ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Η ΑΦΙΞΗ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΣΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΡΙΞΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΤΟΥ «ΧΡΥΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ» («LIBRO D’ ORO») ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΗΜΩΝ ΤΟΥΣ.

ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΆΝΝΙΝΟΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΤΑΝ ΝΑ ΕΥΛΟΓΗΣΕΙ ΤΟ ΙΑΚΩΒΙΝΙΚΟ «ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ – LIBERTY TREE» ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΤΑΝ Η «ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ» (ΙΟΥΛΙΟΣ 1797, ΣΕ ΛΙΓΟ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ, ΟΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΕΠΕΔΡΑΜΑΝ ΤΗΝ ΝΥΚΤΑ, ΕΚΟΨΑΝ ΤΟ «ΔΕΝΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΕΜΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

Η ΕΠΤΑΝΗΣΙΑΚΗ ΑΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΙΝΙΣΜΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΗ, ΚΑΘΩΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΗΚΕ ΒΙΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ (1798) ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΤΗΣ ΜΕΘΕΠΟΜΕΝΗΣ (1799), ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΑΝΤΙΓΑΛΛΙΚΕΣ ΕΞΕΓΕΡΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΣΥΝ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΟΥ ΟΥΣΑΚΩΦ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΤΟΥ ΚΑΤΗΡΜΠΕΗ, Ο ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΚΑΤΕΛΑΒΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ, ΕΔΙΩΞΕ ΤΟΥΣ «ΑΘΕΟΥΣ» ΓΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΟΝΤΩΣΕ ΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΙΑΚΩΒΙΝΟΥΣ.

Ο ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ΙΑΚΩΒΙΝΙΣΜΟΣ ΑΠΕΤΕΛΕΣΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΝ ΓΕΝΝΗΤΟΡΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ, ΕΝΩ ΣΤΑ ΕΠΤΑΝΗΣΑ ΤΟΝ ΓΕΝΗΤΟΡΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣ ΠΟΛΛΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΟΥΤΟΠΙΣΤΙΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΣΑΙΝ-ΣΙΜΟΝ ΚΑΙ ΠΙΕΡ ΠΡΟΥΝΤΟΝ (Ο ΙΑΚΩΒΙΝΙΚΟΣ «ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ» ΤΟΥ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ ΥΠΗΡΞΕ Ο ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ «ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΩΝ», ΠΟΥ ΕΔΡΑΣΕ ΤΟΝ 19Ο ΑΙΩΝΑ, ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΟΚΡΑΤΙΑΣ).

ΈΝΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΙΩΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ, Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΚΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1917 ΛΕΝΙΝ, ΘΕΩΡΟΥΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΑΝ ΜΙΑ ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ, ΙΔΙΩΣ ΤΗΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΡΟΒΕΣΠΙΕΡΟ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΤΕΡΥΓΑΣ ΤΟΥΣ, ΘΑΥΜΑΖΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟ «ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΝΤΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ.

ΤΕΛΟΣ, ΣΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ «Η ΠΡΟΔΟΜΕΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ» (ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 1936), Ο ΛΕΩΝ ΤΡΟΤΣΚΙ, ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΚΦΥΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΑΝΕΤΡΕΞΕ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΝΘΗΚΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ «ΘΕΡΜΙΔΩΡΙΑΝΟΥΣ» ΕΙΧΑΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΕΙ Η ΚΟΥΡΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΖΩΝ ΚΑΙ Η ΕΞΑΧΡΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΠΡΩΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ.

Ο ΙΤΑΛΟΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΑΝΤΟΝΙΟ ΓΚΡΑΜΤΣΙ (ANTONIO GRAMSCI, 1891–1937), ΣΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ 11ΧΡΟΝΗΣ (1926 - 1937) ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ, ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΣΜΟ ΤΟΥ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΚΩΒΙΝΙΚΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΙΝΟΥΣ.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΚΑΜΨΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΗΣΑΝ (ΟΙ ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ) ΠΕΠΕΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ, ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. " ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΔΩ:


ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑΝ ΠΕΡΙ ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΤΕΡΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΤΟΣ ΙΣΩΣ  ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΒΑΘΙΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ  ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΛΛΩΝ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΩΝ, ΤΟΝ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΣΗΜΕΙΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΤΟΝ ΦΡΥΓΙΟ ΣΚΟΥΦΟ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΑ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΛΑΤΙΝΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΚΑΙ ΔΗ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΩΝ. 

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ, ΚΑΠΟΙΑ ΛΕΠΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΚΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ  ΠΟΥ  ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΠΑΙΞΑΝ ΡΟΛΟ ΑΦΕΝΟΣ  ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΩΝ «ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ», ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΦΡΥΓΙΟΥ ΣΚΟΥΦΟΥ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΤΛΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ «ΠΑΝΤΕΠΟΠΤΗ  ΟΦΘΑΛΜΟΥ»  ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ «ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΔΥΟ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, Ο ΜΑΡΚΗΣΙΟΣ LA FAYETTE ΚΑΙ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ FRANKLIN ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΛΑΒΕΙ ΑΜΦΟΤΕΡΟΙ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΝΤΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ. 
Ο ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΘΡΟΝΟΣ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΕΙΧΕ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕ ΕΙΡΩΝΙΚΑ  ΤΟ ΙΔΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΙΚΙΕΣ ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ.


Ένα αρκετά κατατοπιστικό απόσπασμα από το άρθρο «Άγνωστες πτυχές της Γαλλικής Επανάστασης» http://www.archive.gr/news.php?readmore=76

«...Ο ΜΑΡΚΗΣΙΟΣ LA FAYETTE Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΑΙΞΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ, ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΡΙΕΡΑ, ΜΥΗΘΗΚΕ ΤΟ 1782 ΣΤΗΝ ΣΤΟΑ «SAINT - JEAN D’ ECOSSE DU CONTRAT SOCIAL » ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΨΥΧΗ ΤΕ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΗΣ «ΝΙΚΗΦΟΡΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ». ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΣΥΓΚΛΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ ΤΟΤΕ, ΣΤΗΝ RUE DE BOURBON, ΕΙΧΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΔΙΠΛΟ ΠΙΝΑΚΑ. ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΚΑΛΥΠΤΕ Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ, ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ, ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΙΣΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΗΤΑΝ ΚΕΝΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ «ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΓΑΛΛΩΝ» ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕ Ο ΙΔΙΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΣΥΧΝΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.

ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΑΡΚΗΣΙΟΥ LA FAYETTE, ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΔΗΛΑΔΗ, ΑΡΧΙΣΕ ΟΝΤΩΣ ΚΑΙ Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΤΑΞΗ ΚΛΗΡΟΣ, ΕΥΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΑΡΕΛΑΣΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΗΛΘΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ. ΤΙΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΑΡΤΥΡΟΥΣΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΓΗ ΠΟΥ ΕΜΕΛΛΕ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΙΖΩΜΑ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΟ ΟΧΛΟ. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΟΜΟΝΟΟΥΣΑΝ ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ «ΚΟΙΝΟΥ ΕΧΘΡΟΥ», ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ. ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΑΝ ΤΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ Η «ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ» ΑΝΟΙΓΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΩΝ…»


ΑΛΛΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΒΑΥΡΑΡΙΚΟ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ “ILLUMINATI”, ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 1776 ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΟΥ ΤΑΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΜΑΝΟΕΒΡΑΙΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ADAM WEISHAUPT.

Ο ADAM WEISHAUPT ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟ 1772 ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΓΕΝΕΤΕΙΡΑΣ ΤΟΥ. Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΧΕ ΜΟΡΦΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΗΣΟΥΪΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΘΗΣΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΗΡΘΕ ΣΕ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΗΡΟ, ΚΥΡΙΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΤΕΙΧΕ Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΩΝ.

ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ  ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΡΧΙΚΩΝ ΚΑΘΕΣΤΩΤΩΝ, ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΚΡΑΜΑ ΘΕΩΡΕΙΩΝ ΑΝΤΙΕΘΝΙΣΜΟΥ, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΧΙΑΣ ΓΕΦΥΡΩΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΥ WICCA ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑΣ.

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΣΥΜΠΤΥΓΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΙΔΙΟΤΥΠΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ», ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ, «ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ» ΚΑΙ ΟΙΚΟΦΕΜΙΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΓΕΦΥΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ, ΕΝΩ  ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60’ ΚΑΙ ΤΟΥ 70’ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ» 'Η «ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ» ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΒΑΪΣΧΑΟΥΠΤ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟ ΤΑΓΜΑ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1200 Μ.Χ. ΜΕ ΟΝΟΜΑ «ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ», ΑΛΛΟΙ ΝΕΩΤΕΡΟΙ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ https://en.wikipedia.org/wiki/Peace_movement) ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΟΥ «ΚΥΚΛΟΥ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΥ ΣΕ ΤΡΙΑ ΜΕΡΗ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ “MERCENTES” ΜΕ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΥΝΟ ΧΟΛΚ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΠΡΟΒΟΛΗ.

ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ «ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ» ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ «ΤΡΙΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ» ΜΕ ΑΙΧΜΗ ΤΟΝ ΚΟΙΝΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ ΤΗΣ «ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ.


ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΧΙΠΙΣ ΠΟΥ «ΑΝΘΙΣΕ» ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 60’ ΚΑΙ 70’ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΩΝ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ, ΤΗ «ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ – FLOWER POWER», ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΚΩΔΙΚΟ, «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ» ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΟ ΤΩΝ ΧΙΠΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΦΕΡΗ ΚΩΔΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ «ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ» ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ «ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ», ΕΝΩ ΟΛΗ ΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ Η ΟΠΟΙΑ ΓΙΓΑΝΤΩΘΗΚΕ ΜΕΣΩ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΙΣΘΗΣΙΟΓΟΝΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 60' ΚΑΙ ΤΟΥ 70', ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΕΥΚΟΛΟΠΛΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΖΟΜΕΝΕΣ ΝΑΡΚΟΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ, ΤΗΝ 1Η ΜΑΪΟΥ 1776, ΙΕΡΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ILLUMINATI, ΑΠ’ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΤΗΣ «ΒΑΛΠΟΥΡΓΙΑΣ ΝΥΧΤΑΣ» ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ, Ο ΑΝΤΑΜ ΒΑΪΣΧΑΟΥΠΤ ΙΔΡΥΣΕ ΣΤΟ ΙΓΚΟΛΣΤΑΤ ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΩΔΙΚΟ ΟΝΟΜΑ «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ», ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ, ΕΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΕΛΛΗΝΟΡΩΜΑΪΚΑ  ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΝΥΜΙΑ.

 Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ  Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Η ΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΛΑΒΕ, Η ΟΚΤΩΒΡΙΑΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΤΟΥΣ.

ΣΤΟΥΣ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΩΣ Η ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΜΟΥ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΑ «ΣΠΑΡΤΑΚΙΣΤΕΣ», ΕΝΩ ΑΥΤΗ Η ΚΩΔΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΦΤΑΣΕ ΚΑΙ ΩΣ ΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.



ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΩΝ, ΤΩΝ ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΘΡΑΪΚΩΝ, ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΤΕΡΥΓΑ ΠΟΥ ΣΥΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΩΜΟΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΕΙΕΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΑΝΑΣΥΡΟΝΤΑΣ Ή ΕΧΟΝΤΑΝ ΣΤΑ «ΥΠΟΨΙΝ» ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ ΤΟΝ ΦΡΥΓΙΟ ΣΚΟΥΦΟ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΔΩΣΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΑΚΩΒΙΝΟΙ.

ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΙΛΟ, ΑΝΙΧΝΕΥΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ «ΕΝΑΡΞΗΣ» ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΕΙ ΤΟ ΤΑΓΜΑ.


ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΕΜΠΡΟΣΘΕΝ ΕΝΟΣ ΑΔΕΙΟΥ ΘΡΟΝΟΥ, ΕΚΕΙ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ  ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΚΗΠΤΡΟ, ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΚΑΛΟΥΝΤΑΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΘΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΝ Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΤΑΓΜΑ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ  Ο ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΠΕΖΙ ΝΤΥΜΕΝΟ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΥΦΑΣΜΑ  ΕΚΕΙ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΞΥΛΙΝΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΦΡΥΓΙΚΟΣ ΣΚΟΥΦΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΜΥΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΜΙΘΡΑΪΚΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ. Ο ΣΚΟΥΦΟΣ ΔΙΝΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΟΡΕΘΕΙ ΜΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ, ΟΠΩΣ «ΑΞΙΖΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΕΜΜΑ ΚΑΘΕ ΒΑΣΙΛΙΑ».